torsdag 1 oktober 2009

mår inge vidare..

vaknade tidigt idag. Trotts att jag la mej sen. Blev lite fest igår. Emil och Anders följde med hem efter stan. De spelade gitarr hero och jag sprang runt och städade lite. Sen kom vi på att vi skulle festa. Jag hoppade in i duschen.. (tog mej ett bad faktiskt). Sen började vi dricka. Det kom 2 till hit. Innan krogen skulle vi hem till emil så vi blev upp plockade av en kompis till emil. drack lite till där, sen åkte vi in till stan. Väl inne så va klockan så mycke så det va ingen idé att gå ut på krogen. Min sista buss gick typ nu så jag drog hem. Sen ville jag inte lämna texas för länge. För hade jag väntat tills nästa buss gått så hade jag kommit hem vid 6 tiden. Orka de! Så nu e jag faktiskt lite bakis.

Just nu hade jag önskat att jag kunde trolla. Att jag kunde trolla hit babe. Behöver närhet, behöver hans närhet. <3

Inga kommentarer: