torsdag 1 oktober 2009

ett pass kvar..

Nu e jag hemma igen. Och i morgon e sista passet innan jag drar. Dessvärre ett pass på 16,5 timmar.. :S Men det går fort, det är ett kvälls/nattpass. Så slutar jag 8 på morgonen. Då ska jag ta mej så fort jag kan hem till babe, där han ligger i sin säng och sover. Gissa om sängen och han e en efterlängtad kombination. Kramas, spoona.. Fan va mysigt. Saknar hans närhet så. När turkiet är över så e Joakim hemma igen. Tur de, för detta va jobbigt. Nee nu ljög jag. Det har faktiskt inte varit så jätte jobbigt. Klart jag saknat honom. Men eftersom jag vet att han kommer hem varje helg så e det inte så farligt. Sen hade han flyttat ut innan. Fast han va ju här hela tiden ändå. Men den månaden som de va slut så blev jag van att va själv, och inte va med honom 24/7 utanför jobbet. Love him sooo. I morgon är han hemma igen. Men inte med mej. Jag sitter på mitt jobb. Suck.. Men lördagsmorgon? Yes då e det Joakim + sängen som gäller. Kramas massa! <3

Inga kommentarer: