onsdag 21 oktober 2009

Tog ledigt denna förmiddag.

Hej. Jag skulle börjat 7 i morse, men jag bytte passet av någon anledning. Nu vet jag varför. Kanske kände jag på mej hur natten skulle bli? Sovit väldigt dåligt. Legat och varit orolig för att babe skulle vakna igen och ha jätte ont. Men när vi väl kommit hem efter natt turen så somnade han och vaknade 7 i morse. Jag vaknade oxå, av att han "skallade" mej. -Förlåt! Hörde jag efter smällen. Sen somnade jag igen. Vaknade igen 10.30. Utvilade.

Klockan 15 ska jag jobba igen. Så nu stannade jag upp med städningen för att blogga lite. Har så mycke att göra. och lägenheten är jätte smutsig. Men jag får inte dammsuga för babe. För hans öra gör ont av såna ljud. Så jag får göra allt annat.

I helgen kommer Emma. Hon ska nog sova här fredag till lördag. Mysigt. Synd bara att jag jobbar till 22 på fredag, och sen på lördag ska jag upp och vara flytthjälp. Men några timmar till henne ska jag nog kunna klämma in. :)

Nu ska jag fortsätta att städa lite.

Hörs!


Lilla kusinen My och Jag.

Inga kommentarer: