fredag 30 oktober 2009

Uppdatering fredagkväll: min tur att jobba natt. Har ett nattpass 1gång var 4:de vecka. Så nu ligger jag nerbäddad. Mysigt. Jag trivs verkligen med mina 2 jobb. På söndagkväll ska vi lägga schemat för jobbet ute på ön. Vi fick ta en söndag för att alla skulle kunna vara med. Det är ju alltid någon som jobbar annars. Hoppas jag får schemat som jag önskar. Sen kan jag börja lägga mitt liv efter det. Träningen och pluggning av körkortet. Hör att de andra assistenterna sitter och kollar på smala Sussie. Men jag är för trött för att umgås. ;) behöver min skönhetsömn för i morgon ska jag stå på prispallen med babe när han vinner och se snygg ut Hehe. Sen blir det fest på kvällen. På söndag har jag och babe planerat in en " ligga i sängen hela dagen dag". Det var ett tag sen nu. Jag ska servera pancakes. Banan och chokladsmak. Med vaniljglass och varma hallon och blåbär. Mums! Sen får han välja om han vill ha det serverat på en tallrik eller på mej. =P nej nu åker ögonen ihop. I morgon får jag träffa Silla! Som jag inte sett på 2 månader typ. Hon har sin jävla sjukdom som fått henne sängliggandes. Det är påväg bort. Ska bli mysigt att ge henne en kram igen. Sov sött mina vänner. XOXO

2 kommentarer:

Silla sa...

Yeeeaj, blir nog helt frisk efter en efterlängtad kram från dig <3

Jenny M. Bäcklund sa...

Saknade dej igår. <3