tisdag 27 oktober 2009

jobb jobb jobb jobb jobb jobb.. och jobb.

Pigga ögon idag? Faktiskt.

Igår slutade jag jobbet tidigt, vid 15. Så jag hade lite tid över till annat. Va och köpte en säng till Texas och lite andra småsaker till honom. Sängen ska vara på jobbet så han får en egen plats där. Sen svängde vi förbi en körskola så jag fick mina körskoleböcker. Nu är det bara att sätta igång. Vi kollade på tv. sen slocknade vi vid 22. Så jag har sovit några fler timmar i natt. Vaknade 23.35 och trodde det var dax att gå upp. Men då det bara att sova vidare. Idag kör jag 15 timmars pass. Så jag e hemma 23 i kväll. I morgon börjar jobbet 15.00. Skönt med sovmorgon? Får ingen. Läkartid 8.30 i stan. Längtar till en ledig dag i sängen. På söndag får jag det. :) ha en bra dag! <3 till babe.

Inga kommentarer: