lördag 24 oktober 2009

I'm in love.

Joakim lurade in mej på cross. Innan jag klev in visste jag inte att man kunde bli kär i matriella ting. Det vet jag nu. Jag hittade det snyggaste skidställer ever. Joakim bad mej pröva det. Det gjorde jag. Jag visste i samma sekund som jag klev i byxorna att det va en dålig idé. Det blev värre. Jag va ju såå JÄVLA snygg i det oxå. Nu kan jag dö, tänkte jag. För snyggare än så här kommer jag inte bli. Vågar man kolla på prislappen? Ja jag va ju tvungen. Allt slutade på 4990 kr. För byxor och Jacka. Men det spelade ingen roll att jag fick ut 17.500 kr i lön denna månaden. Det gick inte ihop ändå. Speciellt inte när jag inte betalat mina räkningar än. Så jag fick snällt plocka av mej skidstället och gå med gråten i halsen därifrån. JAG MÅSTE HA DET, JAG MÅSTE DET! om det ändå finns kvar när rean kommer. PLIIIIIIIISSS! Snälla? Det är alltid 50 % på allt i denna butiken på rean. Men jag tror aldrig att de finns kvar. Det är så poppis med dessa färger nu. Bajs. Men är ett skidställ värt 5 lax? Jo detta va det. Men faaan! Jag får sätta mej och betala mina räkningar. Och sen lista ut va jag ska göra med resten. Skulle ju faktiskt kunna köpa jackan nu och chansa på att byxorna finns kvar nästa månad..

Inga kommentarer: