söndag 27 juni 2010

Söndag 27 Juni.

God kväll!


Dåligt bloggande i helgen. Men har varit upptagen med att ha kul! Har haft de skit mysigt!

Vi kom hem vid 16 tiden. Lagad mat, käkade och sen somnade vi på soffan. Vaknade vid 19, åkte och handlade mat för kommande vecka. Nu sitter vi i soffan igen och kollar på film. Mår Inge vidare. Kramper i magen. Jag vet varför. Jag har käkat bröd hela helgen. Och det va vit dessutom. Då strejkar magen. Jag e hungrig men jag borde fan inte käka nått förrän magen e tömd.


Vi ska väl lägga oss efter filmen. Joakim ska in på operation klockan 8 till morgonen. Sen kommer min mamma och lillasyster med tåget klockan 12.20. Så jag ska följa med Joakim och hålla hans hand. ;) när han e sövd drar jag nog hem och fixar innan mami and sis kommer. Blir det sol i morgon så blir det nog sola någonstans. Sen lotta på Liseberg på kvällen. Så får vi se om Joakim kan hänga med. Det beror på hur operationen går.


Nu ska jag se klart på filmen. :)


.

Inga kommentarer: