onsdag 23 juni 2010

Torsdag 23 Juni.

God kväll!

Fan jag har haft så mycket att göra idag så jag har inte ens hunnit skicka ett hej. Jaja.
Nu sitter jag på bussen påväg hem ifrån jobbet. Har planerat och styrt upp planer inför midsommar. Allt sket sej en sekund men sen ordnade jag upp allt igen. Så nu är allt på sin plats. Vi åker fredag morgon. Texas ska bo på hundhotell så honom släpper vi av påvägen. Han ska bo med 10 andra Prazsky krysarik. Kul för honom! :) när vi e framme i smögen så hoppas vi att solen skiner. Då kan vi lägga oss och sola innan vi drar igång festandet. Vi blir där hela helgen och drar på hem på söndag. Hämtar texas och åker hem. Kommer bli najs! :)

Skulle ju ha sovit på jobbet idag. Men jag måste hem och packa. Göra klart lite. Så inte allt måste göras i morgon. För då ska man hinna till systemet och köpa tält and shit.

Nu ska jag läsa lite andra bloggar. Jo just de! Jag lägger ner detta med att fota maten och dokumenterar. Jag gör ett samlat inlägg på kvällen istället. Så idag har jag käkat:

Frulle: havregrynsgröt.
Mellan: en lite macka och te.
Lunch: lax och potatis.
Middag: sill och potatis. Lite jordgubbar och mjölk till efterrätt.
(vi har varit på en annan ö idag på besök. Så maten ingick hela dagen.)

.

Inga kommentarer: