onsdag 30 juni 2010

I morgon åker de hem.

Sängdax. Alla sover, utom jag. Alltid sist till sömn.

Haft en heldag på stan. Behövligt att komma ut ur min lilla bubbla. Skönt att vara ledig några dagar. Men på fredag börjar jag jobba igen. 7-22. Lördag 7-22 och söndag 7-16. Puh! Men det är min tur att jobba helg. Det ska dessutom bli fint väder. Så jag hoppas innerligt att vi drar iväg och steker någonstans. :)


Nästa vecka skulle jag ha jobbat tisdag (7-18) onsdag (7-22) och torsdag (7-15). Men jag tig ledigt onsdagen för att göra halkbanan. Så jobb endast tisdag och torsdag. Då ska jag röja här hemma och komma igång med träningen ordentligt igen. Torsdagkväll drar vi till Sunne. Förhoppningsvis så har fias bebbe pluppat ut då. Och Joakim ska spela paintball i Karlskoga. Vi blir kvar tills på söndag.


Joakim ska tillbaka till jobbet i morgon. Vi andra ska gå på stan. Mamma och Icka åker hem med 14.30 tåget och jag har en körlektion klockan 15.30. Ska nog träffa Silla i morgon kväll efter att hon slutat jobbet. Det va ett tag sen nu.


Nu ska jag sova. Så jag orkar med tempot i morgon. ;)


.

Inga kommentarer: