måndag 28 juni 2010

Dagen som gått..

Ja nu vs måndagen över. Vi ligger nu alla nerbäddade. Jag och Joakim i sängen, mamma och icka i bäddasoffan ute i vardagsrummet.


Mötte upp mamma och icka på centralen vid lunch. Vi åkte hem till mej med alla saker. Sen vidare till Hemköp för att köpa någon lunch. Vi kunde inte laga någon mat hemma för att de grejar med ledningarna så vattnet va avstängt. Vi fick med oss en grillad kyckling och potatissallad hem. Vi packade ner allt plus en filt och gick ut och satte oss. Vi har ju små parker här runt vårt hus. Jag låg och solade en stund efter maten sen gick vi in för att duscha och fixa oss inför en kväll på Liseberg. Vid 18 drog jag, mamma och icka in till stan och Liseberg. (Joakim låg hemma. Han va/är rätt trött efter operationen. ) På Liseberg åt vi mjukglass och sen va det dax för lotta. Så vi kollade på det. Vid 21 åkte vi hem. Gjorde kvällsmat och nu ligger vi här.


I morgon, om vädret tillåter så ska vi ut tik havet. Sol och bad gäller då. Vi har köpt bubbelvatten, en hel vattenmelon och en hel ananas att ha med ut. Håll tummarna för fint väder bara.


Nu ska jag sluta mina gröna. Eller e det blå? För jag behöver den sömnen jag kan få nu när halva familjen e här. :)


.

Inga kommentarer: