tisdag 15 juni 2010

Köp dej en egen iPhone!

Nu är vi påväg från det ena till det andra. Solen skiner och det suger att sitta i en bil. Men vi får väl njuta av solen i eftermiddag. :)

Fick skäll förut av en kvinna som tyckte att jag satt och pillade på min iPhone lite för mycket. Avundsjuka? ;)

I morgon börjar jag dagen med en promenad med Texas. Äta frukost. Sen till gymmet och träna. In i solariet i 20 minuter. Vid 13.44 har jag en körlektion. Sen så va det inget mer. Boka tvätt tid måste jag, och laga mat. Men de hinner man ju emellan. Eftermiddagen vet jag inte vad som händer. Joakim skutar jobbet. Kanske köper en bil? Om vi lyckas bestämma oss för en så. Vi har några att välja bland.

Färjan över nu. Sen har vi en timma ledigt mellan nästa grej Ska försöka hitta någon lunch att käka. För nu börjar magen kurra lite. Få se vad som erbjuds. Springa lite i affärer kanske vi hinner med? Vilket jobb jag har. :)

.

Inga kommentarer: