tisdag 15 juni 2010

Segt att blogga nu.

Ursch och fy va jobbigt sista timmarna på jobbet e! Speciellt när man varit här den 7 i går morse. Nu vill jag bra hem. Får göra några ryck här, så tiden går fortare. Hoppas att babe kan komma och hämta mej sen. Så kommer jag hem snabbare. Annars e bussen helt okej. ;)

Fan va tråkig min blogg e nu! Finns inget alls att skriva om. Jobb och körkort e vad som tar tiden för mej. Men snart händer det väl roliga saker. Hoppas jag. I helgen blir det paintball. Men jag e inte säker på om jag ska följa med. Först va det tänkt att Joakim skulle åka upp på fredagkväll och hem på söndag. Och då hade jag inte följt med. Jag orkar inte sitta där hela min lediga helg och kolla på folk jag inte känner. Joakim tävlar bara på lördag. Dessutom så skulle de bli skitväder. Så tack men nej tack. Men nu kanske det bara blir över lördagen. Och då kan jag nog hänga med. Vi får se. Paintball tar upp rätt mycke tid har jag insett. Och de e ju bara kul att kolla på Joakim.
Nej jag har ingen lust alls att blogga meningslösa inlägg.

Inga kommentarer: