tisdag 22 juni 2010

Blått e flott!

Lånade lite nagellack av Lena när jag va på salongen förut. Blått en flått!

Nu sitter jag hemma. Ska in till stan sen och kolla om det finns nått att ha på midsommar. Picknicken i kväll blev bio. Det e skitväder ute. Tråkigt. Men bio e mysigt. Vi håller på att tvätta undertiden som jag lagar mat och Joakim står i duschen. Tacopaj gör jag. Den står i ugnen nu. Magen kurrar. Inga matinlägg idag? Beror på att jag inte ätit nått. Än. Dumt, men som sagt stressad och ej hungrig. Men snart blir det mat iaf. 


Bion börjar 21.10. Så vi drar igenom nordstan innan. Jag vill hitta en fin klänning. Och helst ett par skor. Men vi får se vad som finns. 


Håret blev bra. Syns dock inte sån stor skillnad. Joakim såg de inte alls. Men det e väl ingen ovanligt. Haha. Känns mycke bättre nu när det är klippt iaf. Tjockare och friskare. Nu behöver jag inte klippa mej förän i höst. Så håret kommer att hinna bli lååååångt! :)


Nu är pajen klar! Och Joakim kom just ur duschen. Tajming! 

.

Inga kommentarer: