lördag 19 juni 2010

Lördag 19 Juni.

God morgon!
Jag stannade som sagt kvar hemma idag. Joakim drog vid 4.30. Och jag somnade om när han gick. Skit skönt. Vaknade vid 9 och då va Texas galen. Han ville absolut inte ligga kvar i sängen. Så det va bara att kliva upp och i kläderna och gå ut. Här är det sol och 24 grader. Okej, lite mulet är det. Och det ser ut som att det ska bli regn. Vi gick ut och kastade boll en stund. Nu ligger jag halvdöd i soffan med en hund som e på mej. Han vill leka. Jobbigt. Ohh skönt nu la han sej. Han ska lixom ligga så tätt inpå mej som möjligast. Mysigt ibland. Men nu är det jobbigt. Han har hållt på så hela natten. Legat och sovit i mitt knäveck, med huvudet på benet. Så man inte kan röra sej. Han har en egen säng, men där ligger Han inte ofta.

Idag ska jag fixa lite här hemma. Ska fixa till en vägg med spackling. Om butiken härborta har spackel. När det torkat så ska jag måla väggen så den är klar. Det är en vägg i sovrummet som blev skadad när pianot slogs i delar.

Men nu blir det frukost. Bacon och ägg?

.

Inga kommentarer: