måndag 21 juni 2010

Vad har hänt idag?

Nu har vi bäddat ner oss. Haft en underbar dag med babe som började med frukost. Slängde på oss kläderna och drog till allum. Kollade lite. Jag köpte silverschampo, babe köpte oxå schampo och wax. Sen drog vi vidare till hornbach. Köpte en säck mat till Texas och tapet till vardagsrummet. Vidare till stadium XXL. Där köpte Joakim linnen och springskor, och jag nya träningsbyxor och en sportbh. När vi stod i kassan för att betala så kollade jag Blocket samtidigt. Vi letar ju bil. Där hittade jag en som fanns i Borås. Vi ringde och sa att vi skulle komma och kolla på den. Men vi va tvugna att vänta in nån som kunde köras oss dit. Så vi kunde köra nya bilen hem. Väl hemma så fick vi veta av försäkringsbolaget att bilen va avställd. När vi ringde och frågade ägaren om detta så va bilen helt plötsligt såld. Säkert. Så inget Borås för oss. Vi slängde istället upp tapeten i vardagsrummet. När det va klart så satte vi på oss träningskläderna och gick ut och promenerade en timme. Väl hemma igen så hade klockan hunnit bli 21. Så vi hoppade i bilen och drog till svärmor och gullade med valparna. :) sååå söta! Alla har ögon nu och de busar lite med varandra. Kul att se dem utvecklas så fort! Lena och Anders hade dessutom en hund till hos sej. Omplaceringshund. Väldigt avvaktande. Han gömde sej under bordet.

Nu e vi iaf hemma. Och i säng. Jag ska upp och jobba i morgon. Så klockan ringer om 5 timmar. Det är nog bäst för mej att sova nu.

Natti.

.

Inga kommentarer: