onsdag 8 juni 2011

Kvällssol.

Sitter ute på jobbet. Solen värmer precis lagomt. Jag är skit trött och vill inget annat än att åka hem. Hem och duscha och sen hoppa i säng. I morgon gör jag sista dagen på jobbet för denna vecka. Helgen blev hemma. Så jag får göra nya planer. Fredag ska jag tvätta, träna och sen blir det en shoppingsväng med Erika. Efter det drar jag nog med Erika hem och softar med en cider eller 2. :) På lördag är bara kvällen bokad. Då blir det fest, men jag hoppas inte på allt för hårt. Jag orkar inte ligga bakis på söndag. Jens, Fredrik och Erika ska med. Så väntar jag på svar av Emil och Kattis. Ja och Jonas ska ju med såklart, det är han som drar med oss. Söndag verkar vara den enda dagen som de kommer bli bra väder. Så då får man väl dra med gänget ut och lapa sol. Först måste man bara besöka gymmet. Shit va dålig jag blivit på att träna. Men det kommer väl av sömnbristen jag har. Jag ska träna i morgon direkt efter jobbet. Bara hem och lämna Texas innan. Så jag får träna varje dag resten av denna vecka, då blir det iaf 4 gånger. 

Nu ska vi tydligen gå in. Hörs sen!

.

Inga kommentarer: