
Idag fick min lunch bli en Proteindrink. Jag måste äta bestämda tider. Annars tappar jag greppen. Men de vet ni som läst min blogg redan. Eftersom jag inte är på "jobbet" nu så fick jag slänga ihop en Proteindrink med frysta hallon i! Fick denna muggen på festen jag va på igår. Passade perfekt för i dag! :)
.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar