onsdag 8 juni 2011

Onsdag 8e Juni - 2011.

Hallå!

Jag sitter och äter frukost på jobbet. Jag skulle egentligen varit ledig idag, men jag jobbar in förra fredagens ledighet. Ser ändå ut som det ska bli skitväder ute! Så jag kan lika gärna tjäna lite pengar. 

Jag hade mardrömmar i natt! Vaknade flera gånger av att hjärtat dunkade dubbelt så snabbt! Panik! Jag brukar aldrig drömma mardrömmar ju. 

Nej nu måste jag göra mej i ordning. För vi ska snart dra oss iväg här om en stund. 

Hej så länge!

.

Inga kommentarer: