onsdag 8 juni 2011

In bed at work.

Jag har hoppat i säng. Promenaden va underbar. Jag har glömt va skön luft det är här ute. Nästan inga bilar och buller som stör. Bara ljudet av fiskmåsar och havet. Jag gick till färjan och tillbaka. 50 minuter tog det. Det sticker så skönt i rumpan och låren! Förbränningen e igång! Jag måste stanna oftare här över natten. Så jag får en dos av luften här ute.

I morgon ska vi iväg mellan 10-14. Skönt att det händer något. Så dagen går lite fortare. Sen är bara torsdagen 7-18 kvar. 3 dagars ledighet väntar efter det. Och vad det verkar så blir det inget Tjörn. Alla verkar hoppa av. Och det kanske inte är så kul om det inte är så många med? Plus att det inte ska bli så bra väder? Fick dessutom frågan av Jonas om jag ville med och kolla på hans kompis som har spelning på ett uteställe i Göteborg. Eller jag bjöd nog fan in mej själv! Haha. Han protesterade inte. ;) Jag blev sugen. Så frågade han om det va några av mina vänner som ville hänga på, ska kolla med dem i morgon. De gillar oxå musiken.

Ganska konstigt att jag och Jonas hamnade på samma fest i torsdags. Jag gick igenom gästlistan och hittade honom där. Va fan ska han göra på en sån fest?Jonas e inte direkt en "stampkille" det roliga är jag inte heller är någon "stamptjej" jag va avenyn ut i fingerspetsarna när jag träffade Jonas första gången. Och han lika så. Så det är lite komiskt att vi båda hamnade där. Skit kul, för nu har vi börjat hänga igen Vi träffades för 4 år sen. I Bulgarien. Jag va där med 2 killar, varav en av den kände Jonas och hans gäng som va där. Så det blev automatiskt så att vi hängde där nere Sen när vi kom hem så festade vi rätt mycket tillsammans. Tisdagsklubben va välbesökt då. Sen fick jag pojkvän, och då stötte vi på varandra bara på gymmet typ. Det är skit tråkigt att man tappar sina vänner när man skaffar kille/tjej. Men nu hänger vi igen! Skit kul! Det är inte tyst en sekund. :) Jag trivs i hans sällskap och det är så skönt att hänga med någon som man känt ett tag. Han är dessutom oxå nybliven singel så vi har lite att prata om, sitter i samma sits. Eller ja, kanske inte exakt samma. Men ungefär. :) Tänkte jag ville förklara vem denna Jonas är som jag helt plötsligt börjar hänga med. Har varit en del nya killnamn i min blogg de sista. Jag ligger dock inte med alla, (haha) jag har bara väldigt mycket killkompisar. Men det är inget nytt, jag har alltid haft det så. Jag ser inte varför könet ska vara avgörande för vilka man ska hänga med. Så mina ex har helt enkelt fått vant sej med att mina kompisar har killnamn. ;)

Nej nu ska jag sova. Hörs i morgon! Natti! 


.

Inga kommentarer: