Jag mår så jäkla bra nu va! Jag har fått tillbaka mitt liv! Tänk att någon kan ta så mycket energi av en! Tänk va mycket energi man lagt på en människa som typ inte lagt någon tid på mej. Jag vet ju inte vad jag ska göra med all min lediga tid längre. Det är så jävla underbart! Säger det hela tiden, och jag säger det igen. Mina vänner gör mitt liv. Jag älskar dem så jävla mycket! Jag har allt som jag vill ha nu. Pojkvän har jag inte, men de vill jag inte ha nu ändå. Inte än. Det vore mitt sämsta drag om jag gick och blev tillsammans med någon nu. Jag behöver mitt space. Därför är jag så glad att jag kan hänga med mina vänner så mycket, för jag är väldigt sällskapsjuk! Och får panik om jag är ensam för mycket. Jag har lärt mej sova själv iaf. Även om jag har sovit ihop med någon till och från. Jag e så jävla stolt över mej själv att jag tog beslutet, steget. Han gav mej tyvärr inte det jag ville ha. Han va inte menad för Jenny. Antar att det fins någon annan som passar i formen? Vi får se. Jag har inte brotom..
.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar