söndag 28 juli 2013

Liten Söndags-shopping!

Idag har vi varit utanför lägenheten till skillnad från igår då vi låg inne hela dagen/kvällen! 

Vi tog bilen till Frölunda torg. Jag skulle köpa ett linne jag inte hittade. Men jag hittade någon annat som jag letat efter i månader! En snygg ryggsäck i skinn! Inne på indiska hittade jag den! 899 kr fick jag betala. Köpte även ett fodral till mobilen i svart skinn därinne. Så den inte blir repig. Jag fick fruktansvärt ont av magkatarren när vi va på torget, så vi va inte så långvariga. Vi tog en sväng förbi mio och vi är helt överens om vilken soffa vi ska köpa! men vi tog beslut att vi inte ska köpa den förrän vi flyttat till nytt. Just nu behöver vi den soffan vi har nu eftersom det är en bäddsoffa. (När vi får besök som sover över.) Vi köpte med mat ifrån kungs (min älskade avokadosallad!) innan vi åkte hem till oss så svängde vi förbi net on net och köpte en ny router. Den jag hade innan klarade inte av att köra så många olika enheter. ( 2 laptops, 1 iPad, 2 mobiler och tvn.) F hade koll på vilken som va bra så jag hängde bara med och betalade hälften! 1000 spänn kostade den! Suck! Men internet blev jävligt mycket snabbare! Och den klarar av alla enheter! Dessutom så har vi kopplat in våra externa hårddiskar i routern så man kan hämta saker därifrån, så slipper man koppla i och ur den i datorn! Bra va? ☺

Sen åkte vi hem och åt. Sen dess har jag promenerat men kortis med Texas och degat på soffan! Nu tänkte jag hoppa in i duschen, det är så sjukt varmt! Ångrar att jag inte köpte med en fläkt när vi ändå va på net on net. Puuh! En kalldusch blir de nu!




Inga kommentarer: