lördag 20 juli 2013

Sommarfräsch!

Hej hej!

Ligger i sängen på jobbet nu och ångrar stort att jag inte tagit med iPaden! Hade varit soft med en film nu! 

Idag jag varit i solen nästan hela dagen! Så gött! Jag tror morgondagen blir likadan faktiskt! :-) tog mej en dusch här och smörjde in min kropp med en fet kräm innan jag kröp ner under täcket. Så nu är man solkysst och ren! Sängkläderna är till och med rena! 

I morgon slutar jag 18. F kommer och plockar upp mej. Han vill lapa sol in i det sista. Så vi stanna någonstans vid havet innan vi åker hem. På måndag är jag ledig, så då ska vi om det är fint väder åka ut med båt! F's pappa och hans tjej har båt som de plockat med sej ifrån Uppsala och lagt i vattnet här undertiden de är i Göteborg. Så de frågade om vi ville haka på! Jättegärna! Jag minns inte senast jag åkte båt?! På Tjörn med Silla va det nog. Och de va när jag va tillsammans med mitt ex, så det va iaf 4 år sen! 

Nu ska jag se om jag hittar något program på play-apparna att spendera tid med. Så jag blir trött i mina små gröna! 

Natti natti! ❤


Inga kommentarer: