torsdag 11 juli 2013

Solbränna och efterlängtat telefonsamtal!

Hej!

Sitter hemma i soffan med datorn i famnen. Jag är själv då F är ute och träffar en vän. Det betyder att jag tagit ett skumbad, dragit för fönstrena och nu tänt upp lite värmeljus i lägenheten! Härligt!

I dag vaknade jag 7!? galet! Vi hade tvätt tid från 8, då vi inte hann tvätta klart i tisdags då jag bokat helt fel dag och råkade tvätta på grannens tvätt tid! haha. Så jag låg i sängen och surfade på mobilen tills klockan slog 8. Upp och tvätta och gjorde kokosgröt till frukost! mums! Sen vaknade F. Såklart när tvätten va klar! ;-) Vi packade ner käket jag gjort i ordning i går i kylbagen och packade strandväskan + Texas och drog till fiskebäck! Tänk när vi bor där va underbart! 10 minuter på cykel bara! Köpte med oss jordgubbar oxå! Sen låg vi där som strandade sälar, jag, F, svärmor + texas och rambo tills klockan slog 16.30. Att ligga stilla 5 timmar fick va nog för mej. Rastlösa jag! 

                             Min solbrända axel/arm!

När vi kom hem så kom ett efterlängtat telefonsamtal! Som jag väntat! Positivt telefonsamtal också! Men jag kan inte riktigt än tala om va det handlar om än, eftersom allt riktigt inte är klart än. Men jag lovar att tala om när allt e klart! :) Happy Girl! 

I morgon ska jag iväg på en grej på morgonen, sen blir det fiskebäck igen! Solen ska skina i morgon oxå! Sen är vi lite sugna på gyllene tider på ullevi! Så att det fanns biljetter kvar! Så vi kanske köper oss en varsin i kväll när F kommer hem! Annars har vi inget planerat i helgen. F börjar jobba på måndag, och jag börjar jobba onsdag igen. Så jag är ledig en stund till iaf! 

Nej nu ska jag fixa en kopp te och knäckisar! och lite fil! Jag e helt galen i fil nu! fil med kanel och lite sötströ på! (icas stevia) Mmmm!! 

Puss på er! 

Inga kommentarer: