tisdag 16 juli 2013

Sista semesterdagen!

Idag tog jag en rejäl sovmorgon! Vaknade först vid 8, men somnade om och vaknade 10.15. Sen fixade jag frukost, åt den och bäddade ner mej med texas i soffan och slog på tvn. Skulle bara blunda lite i reklampausen och somnade igen! Vaknade vid 12. Helt slut ju! haha! Sen har jag diskat och nu tvättar jag lite kläder.

I går va jag inne i stan och lämnade in min iphone. De kollade igenom den på servicestället med de fick inte heller ordning på den. Så nu är den inskickad! Fick ett sms idag att det är inlämnad på service nu, så jag hoppas det går fort och att det inte är jag som gjort nått med den? kan inte minnas att jag varken tappat den i marken eller gjort nått annat som skulle kunnat skada den? När jag lämnat in mobilen så mötte jag upp Evelina och Mathilda! Käkade en bakad potatis med tonfiskröra på frank´s! Mums! Det va inte i går man åt bakpotatis! Sen shoppade jag lite, sen fick jag skjuts hem! I gårkväll när F kommit hem ifrån jobbet och gymmet så blev det en film! :)

Idag är det sista semesterdagen. I morgon börjar allvaret! Börjar med att jobba 15 timmar gånger 2! puuh! Jag har helgen på jobbet oxå! Lite extrajobb så jag kunde spara lite semesterdagar till längre fram. Om man skulle behöva vara lite ledig senare i år.

Nu ska jag kolla om det finns något som kan bli min lunch i kylen. Hungern är inte riktigt på plats just nu. :-/
.

Inga kommentarer: