onsdag 17 juli 2013

Nyheten!

Ja nu kan jag berätta att jag fått ett nytt jobb! Mitt nuvarande jobb har varit ganska osäkert för mej det sista året så jag kände att det va dax för mej att kolla på nytt. Min chef tipsade mej om ett jobb, sen tipsade hon den chefen om mej. Så de ringde upp mej och frågade om jag va intresserad. Så jag gick på intervjuen och blev utplockad. Sen fick jag träffa kunden jag ska jobba hos och blev vald. Så den 1 augusti börjar jag där. Med lite inskolning och så. Detta jobbet ligger i området där jag och F vill bo sen. Endast 2 km's gångväg! Hur bra som helst! Jag kommer vara kvar på mitt gamla jobb, några timmar i veckan, typ ett pass. För att den nya tjänsten inte är riktigt heltid. Och det måste jag ha för att överleva! :-) 

Jag är jätte glad! Och det är alla omkring mej oxå. De ha sett att jag mått dåligt och känt mej orolig över min rädsla att bli arbetslös. Det vill jag verkligen inte bli! Ska bli kul att ta an ett nytt jobb. Börja igen ny arbetsgrupp där alla är lika nya som jag! :-)
.

Inga kommentarer: