onsdag 10 juli 2013

Semesterdagarna rullar på!

Hej hopp!

Nu har jag haft semester i snart 2 veckor. Tiden går undan! Speciellt när vi va i alvesta i en vecka!

Igår va vi nere vid fiskebäck och solade lite med F's mamma! Hämtade med oss Texas hem också! :) Gissa om han blev glad när han såg oss! Lilla plutten! På kvällen drog F ut och käkade med en kompis så jag fick en kväll för mej själv! Så skönt efter att ha spenderat en vecka med folk runtomkring sej hela tiden! Jag tog ett bad och myste med ett av snitt breaking bad! F va dock hemma redan 22.

Idag vaknade jag tidigt! Så jag låg kvar i sängen och kollade på en film på datorn. När F vaknat och frukosten va käkad så tog vi bilen bort till ica maxi i mölndal och fyllde upp kyl och frys igen. Båda är så sjukt trötta i dag så vi går runt som zoomies! Men nu ska vi göra oss i ordning för vi ska möta upp F's mamma och F's mormor och morfar vid en restaurang vid svingeln! Äta lite mat och umgås! I kväll blir det väldigt lugnt! En film i soffan! mmm! Och lite godis kanske? :D

I morgon verkar det bli fint väder igen, då blir det nog stranden!

Inte öppet/öppen festival! :)



Inga kommentarer: