tisdag 30 juli 2013

På bussen.

Vaknade med en nyfikenhet i kroppen! Lite pirrig idag! Nya jobbet står på schemat och jag vet inte riktigt vart jag ska! Så idag ställde jag klockan en kvart tidigare så jag kunde få mej frukost innan och åka lite tidigare. Måste förbi Ica och köpa yoghurt till min mage! Så den mår bra! Området jag ska till har jag bott i. Så jag har koll på vart allt ligger. Men inte vart jag ska jobba! Detta är bara en tillfällig plats för idag. För sen ska jag jobba i ett annat område. Läste på lite om jobbet innan jag släckte lampan igår. Så nu har jag ny kunskap som cirkulerar i huvudet! 

Det ska bli väldigt kul att börja nytt jobb! Komma som nya ögon! Hela gruppen är ny, så de ska bli kul att starta nått nytt, med 3 andra! 

Nu ska jag byta från buss till spårvagn! Slutar 18 i kväll. 


Inga kommentarer: