lördag 20 juli 2013

Lördagssol!

Sitter på backaplan och väntar på min buss till jobbet. Jag valde att ha tröja, jacka och byxor med converse idag. Där gjorde jag en miss! Det e ju sjukt varmt redan! Hoppas de vill gå till stranden idag, jobbet! :-) jobbar till 22 idag och till 18 i morgon. 

Igår va jag ledig. Va i stan strax innan lunch och hämtade ut min telefon, trodde jag. Men jag fick inte min telefon utan jag fick en ny! Igen! Lite segt att man måste lägga in alla appar IGEN! Och köpa skyddsplast. Jag tog en runda på stan och sen åkte jag hem. Fredrik slutade vid 13.30 så vi tog bilen till fiskebäck och la oss och solade med hans mamma en stund. Hem och göra oss i ordning för vid 19 mötte vi upp Fredriks pappa, hans tjej och farfar vid en grekisk restaurang. Väldigt god mat! Och väldigt bra priser dessutom! Trevligt! Både förrätt, varmrätt och efterrätt blev de för alla! Vid 22 åkte jag hem för att jag skulle upp idag. F drog vidare med några vänner. 

Nästa vecka har F tagit semester (!!! Jag vill oxå!!) jag själv gör mina 41 timmar. I 3 dagar i rad! Tis-ons-tors! Lika bra! Veckan efter nästa så ska jag provjobba på mitt nya jobb! Eller bredvidgång som de kallar de. :-) 

Nej nu kom bussen. Nu ska jag kliva på och sova en stund! Det va någon som väckte mej 02.30 i natt när han kom hem. Sen hade jag svårt att somna om! 

Inga kommentarer: