tisdag 13 augusti 2013

Det gick bra! + tidigt födelsefirande!

Hej hej!

Nu är jag på mitt "gamla" jobb och kör veckan enda jobb-pass! Skulle ha jobbat helgen med har tagit semester just för att jag fyller år! ;-) 

Första dygnet på nya jobbet gick jätte bra! Det känns ju alltid som att det är tusen saker att komma ihåg! Men jag tog det lugnt så då gick allt ihop! Och va underbart är det inte att glida hem vid 9 på morgonen efter att ha gjort 24 timmar? 

När jag slutat drog jag direkt in till stan för vaxning. Klockan 10 hade jag tid! Så nu är jag fräsch igen! Raka vägen hem till min Vovve som varit med F hela dygnet som jag jobbat. Väl hemma och efter en sväng ute med Texas så gick jag och handlade. Sen va jag dötrött! F hade fixat säsong 3 av breaking bad till mej. Så jag fyllde badet, tände massa ljus, ställde datorn på en stol i badrummet och kröp ner i badet och tittade på 1 1/2 avsnitt! Skrynklig sen!


Jag gjorde även den omtalade ansiktsmasken med apirin! Blev väldigt ren och fräsch i ansiktet av den! 

När F kom hem så städade vi lite, eller han dammsög och jag tvättade! Lagade sen käk för att få besök! Lite tidigt födelsedagsfirande för mej! 

Härlig måndag! Fick en del gjort! ☺Idag jobbar jag till 22. Vi ska iväg på äventyr nu så bäst jag avrundar här!


Jag fick köpa blommor till mej själv igår! Detta är mina favorit blommor! Doftar ju så gott! ❤



Inga kommentarer: