måndag 19 augusti 2013

En städ-dag med en trött vovve!

Hej!

Vaknade på soffan i morse! Jag har så svårt att sova i sovrummet nu när det är så varmt. Och så va jag inge trött när F la sej. Så jag låg i soffan och kollade på 2 avsnitt av breaking bad och helt plötsligt va klockan 1! 

Idag har jag och lillen bara varit hemma. Han har sovit här i soffan hela dagen medans jag gjorde en paj och nu har jag städat hemmet. Tänt en rökelse så nu luktar hemmet så sjukt gott! 

Tröttaste lille Texas! ❤

I kväll börjar idol! De e alltid roligast i början när alla ska på audition! Så de ska vi kolla på. Iaf jag. F har väl inget val. Han e på gymmet nu tror jag och ska förbi din mamma och mata katten. Vi passar den nu när hon är i Turkiet. 

I morgon är det dags för mej att jobba igen! Tisdag och torsdag - dygn ska jag jobba. På fredag ska vi ut och käka middag med mina vänner! Dags att fira sen 30 årsdag med dem oxå! Vi har bokat bord på ett ställe i stan. Och på lördag är det dop för lilla Mathilda! 

Soft vecka! Nu mat! Hungrig! 

Inga kommentarer: