fredag 16 augusti 2013

Fortsättning av min dag!

Nu ligger denna nyblivna 30 åringen i sängen! Inte det minsta trött trots att hon vaknade 05.30 i morse! 

Efter frukost, paket och tårta städade jag i ordning lite här hemma. Kissade hunden och va och slängde lite kartonger och glasflaskor! Tog mej sedan till backaplan för en lunch med Evelina. Bebis va inte med i dag heller!! Men på lördag nästa helg får jag garanterat träffa henne då hon ska döpas! Vi käkade på paprika och jag fick fina rosor av evelina och hennes mamma! ☺❤ Evelina stack hem efter en stund och jag åkte vidare in till stan. Ska man köpa pandora så vill man ju till deras egna butik som har allt! Det blev ett silverarmband och 2 silver berlocker. Ett hjärta eftersom pengarna till armbandet var ifrån F och sen köpte jag en uggla för att jag e så klok! Haha! En sväng förbi granit och köpte rökelser oxå! Sen va jag så kissnödig så jag tog bussen hem. Utan för min dörr stod 2 blommor! Jag hade fått blombud ifrån 2 olika ställen! Väldigt kul! Synd bara att kan får 3 buketter samtidigt! Det är ju inte så att jag bor i ett slott direkt! Sen hade jag ju liljor hemma på bordet redan som jag köpt till mej själv. Jag hade vaser så det räckte precis! Nu fick 2 stå i köket, en i sovrummet och en i vardagsrummet! Just de, buketterna som va budade var en ifrån Frösunda, det företaget jag jobbar för. Och den andra var ifrån F's pappa och hans tjej med 2 döttrar! Så snällt! Smsade F för att vara säker att han inte köpte med några blommor hem! Isf får du köpa en vas oxå! Och större lägenhet! Haha





När F kom hem så käkade vi kräftor! Jäklar va stora de var! Färskt bröd med ost till! Mm! Väldigt gott! Kräftor är nog min favoritmat! Vi åt även lite tårta och ostbågar som han köpt med hem. Sen ville vi se en film. Men jag hade för mycket energi för att bara kolla på film. Så jag rensade bland mina smycken samtidigt! Jag har så mycket skit som jag sparat på! Och 4 klockor utöver min nya! Såna som inte ens tickar längre! Så slängde endel! Och så gjorde jag en hög för de smyckena som är i silver och ska rengöras. Har några halsband som är i från något ex. Som jag inte ens använder. Så jag vet inte varför jag ens sparar dem! Borde göra mej av med dem. Men får man ens något för silver? Om man lämnar in sånt? Kanske bara att slänga. Kedjorna kan man ju spara. Men berlockerna är ju inget jag använder direkt. 


F va trött och fick och la sej. Jag gick ut med lille Texas i regnet! Stackarn ville ont ens kissa för att det regnade så! Men jag tvingade honom att till och med göra nummer 2! Vill inte bli väckt i natt av art han är panikbajsnödig! Sen fick han bada! Smutsig hund! Nu är han ren och luktar gott igen. Han ligger här på min arm och sover nu! 

Jag ska väl själv försöka sova lite oxå! I morgon är en ny dag. Och då är min födelsedag för detta året över. Har verkligen haft en underbar dag! Och de har jag min fina prins att tacka för! Han gjorde allt han kunde! ❤

1 kommentar:

Anonym sa...

Du verkar ha slutat med lchf, varför? :)