måndag 5 augusti 2013

Liseberg!

Vilken lördag! 30 grader varmt och regnskurar! Men vi trotsade vädret och var på Liseberg redan en halvtimme efter att det öppnat. Kaos! Alla verkade vara där! Så inget åkband blev de! Åt godis, mat, kollade i affärerna och åkte en karusell med min systerdotter! Julia åkte nog de flesta barnkarusellerna! Vid 18 va vi trötta och åkte hemåt. Inget restaurangbesök som vi tänkte på kvällen. Vi va för trötta. Så vi köpte hem käk. Pizza/sallader! Kollade på en film som jag somnade ifrån en stund! Det tar på krafterna när man är så många på varandra en hel helg! Min systerdotter är den sötaste och underbaraste ungen som finns! Hon ville "mojsa" (mysa) med moster nenni! Det betyder alltså att hon och jag låg inne i sovrummet och kollade på en film. ❤ Hon är så rolig och det kommer alltid så roliga meningar ur hennes mun! Man skrattar hela tiden! Hon pratar konstant! Haha! Hon är dock den snällaste unge jag träffat! Lugn! Inget skrik eller tårar (om hon inte slagit sej.) hon beteer sig väldigt uppfostrat! Och är tacksam och nöjd. Min syster och hennes man har verkligen gjort ett toppenjobb med den tjejen!








Tack för i helgen min fina familj! ❤


Inga kommentarer: