fredag 16 augusti 2013

Jenny 30 år! 16 augusti - 2013

De e min födelsedag idag! Jag älskar att fylla år! 

Vaknade av frukost på sängen av min lilla älskling! Och paket! Fick en parfym jag önskat mej, en dörrkrokar med ugglor! Och pengar! Ska faktiskt köpa mej ett sånt pandora-armband! Så kan man önska sej berlock:er att sätta på i födelsedagspresent och dagar att fira i framtiden! ☺ 

Nu har han åkt till jobbet. Jag är klarvaken så somna om e nog inte att tänka på. Jag ska träffa Evelina och Mathilda idag. Vi ska in till stan och fika. Tänkte ta mej till pandorabutiken. Och titta vad de har. Måste ju köpa själva armbandet oxå. Vet inte om jag ska köpa silver eller om jag ska köpa ett i flätat svart läder. 

Nu ska jag mysa vidare i sängen. Texas är ju här och gosar med mej iaf! ❤


Paket och frukost! Och en nyfiken Texas! 


Tröttaste älsklingen! Men som ställt klockan en halvtimma tidigare för att servera mig frukost och paket på sängen! ❤


"Grattis bästa matte i världen!" Får jag smaka på din macka? 


Denna parfymen blev jag förälskad i på Hollands flygplats! De kom herrn ihåg! (Tror jag påminde honom det för några dagar sen. Hehe) 


Ugglor, ugglor! Detta är 3:de presenten med ugglor som jag fått denna födelsedagen! Och 3 av 3 grattiskort har varit med en uggla på! 


En prinsessatårta har baby fixat! 


.. Och 1 1/2 kg färska havskräftor! Mm! Om jag har bästa baby? Jepp! ❤

Inga kommentarer: