söndag 11 augusti 2013

Lite pirr i magen!

Hej och godmorgon!

Jag sitter nervös och pirrig på bussen till nya jobbet idag! Jag ska göra mitt allra första pass där! Själv! Ska bli kul! Men man kan inte undgå att man är lite orolig att man ska göra nått fel. Sen när man varit där några gånger så undrar man vad man egentligen oroat sej över innan. 

Jag jobbar 9-9. Och i morgon har jag en tid för vaxning vid 10 så det blir att åka raka vägen dit efter jobbet. 

Sovit så dåligt i natt! La mej redan runt 21.30. Ensam hemma. Kollar på de 2 sista beaking bad avsnitten av säsong 2! Så spännande! Men sen när jag stängde av och klockan va 23 kunde jag inte somna! För varmt! Låg och vred och vände på mig. Massa tankar i huvudet oxå gör ju inte saker lättare att slappna av. Sen när jag väl somnat till så vaknar jag en halvtimma senare av att åskan drar igång! Min lilla vovve e ju livrädd för åskan! Så när F kom hem runt 2 så hade jag inte somnat än. Känns ju ännu bättre att jobba 24 timmar efter en sån natt! Åskan gick hela natten. Och även i morse när jag vaknade. Får väl hoppas lille Texas blir avtrubbad nu när det åskar så mycket och att han inte bryr sej om åskan sen. Kan ju alltid hoppas! 

I fredags va vi ju på middag! Robin (erikas kille) fyllde 26 år! Vi överraskade honom med att sitta på bamboo ett gäng när de klev in! Väldigt trevligt! Vi gick vidare till 2 andra ställen. Men jag va så trött så vid midnatt drog F och jag hem. Förbi burgerking innan och käkade! ;-) igår va det en riktig slappisdag och jag mådde inge vidare. Vi skulle ha varit på middag i går också, men F fick åka utan mej. Jag låg hemma på soffan! 

Nu ska jag snart av! Önska mej lycka till! 


Inga kommentarer: