torsdag 22 augusti 2013

Mycket nu!

Sorry! Men det går undan i min vardag nu! Jobbade tisdag dygn och va hemma vid 10 i går morse. Läkarbesök:



tvätt och matlagning fick de bli! Och sen idol på kvällen!


Vi fick även hem paketen som ska fixa våra fötter! Så vi satt de de där plastpåsarna på fötterna i 90 minuter. Sen sköljde av. Och nu är det bara att vänta på att fötterna ska börja flagna! ☺

Vi gjorde en sak till igår. Men den e hemlig och ni kommer få veta lite längre fram! Ja och så fixade jag mina naglar igen! Nu är det svarta! Gillar gellacket! Men jävla bökigt att få av! Men det är väl därför det sitter så bra oxå! 

I morgon när jag slutar så ska jag hem och vända. Måste in till stan och kolla om jag hittar någon att ha på mej kvällen till ära. Och sen kanske jag måste hitta något att ha på mej för dopet på lördag. Även doppresent måste vi köpa. Jag ska sen möta upp F vi Ica och handla! Om vi orkar.. Kanske måste vila lite innan kvällen drar ingång. Middag med vännerna! ☺ Så kul ska de bli! Alla verkar kunna komma oxå! ❤ 

Nej nu får jag runda av här. Jobbet ni vet! Slutar 9.15 i morgon! Långa pass för trötta Jenny! 





1 kommentar:

Anonym sa...

Gravid?