lördag 12 juli 2008

Hej Hej Sunne!

Nu är jag äntligen ledig från jobbet ett tag. Så gött! Är i Sunne nu. Kom hit vid 3 tiden idag. Jävligt krångligt att åka hit nu när de är sommartider med tåget. Fick ta buss först en bit, en tåg, sen ett annat tåg.. sen kom mamma och hämtade mej med bilen. Innan de åkte jag lite spårvagn. Så vagn, buss, tåg, tåg och slutligen bil.. :)

När vi kom hem till mamma så fick jag slänga in väskan, byta om till träningskläder och dra iväg till mammas gym. Hon hade fixat så jag kunde va me och träna idag. Ett push-pass. Är som bodypump. Jobbigt va de! Jag som inte har tränat på ett tag nu. Men till veckan är det nog dax tror ja.. Fan va klen jag har blivit! När vi kom hem däifrån hade mamma en behandling..(hon håller på att utbilda sej till något.. vet inte va de heter.. man trycker på olika punkter och så i kroppen för att frigöra massa.. ), så jag fick iaf kolla till lillsyrran. Men hon lekte så bra själv så jag somnade på soffan.. :D Jobbat 2 nätter i rad utan att sova efter så jag va häftigt trött. Sen tog hon och jag ett bubbelbad tillsammans. Mysigt :P

här är badet..

puss

Inga kommentarer: