lördag 12 juli 2008

Paaarty ikväll.

Sitter i Syrran lägenhet nu själv. Försöker lösa det vanliga tjejproblemet: VAD SKA MAN HA PÅ SEJ? idag är de inte de vanliga problemet som brukar låta: JAG HAR JU INGET ATT TA PÅ MEJ JU!! utan det är mer..: VAD SKA JAG VÄLJA AV ALLT? Jeans? om de är kallt, kjol om man vill va fin, men kanske så fryser man.. shorts? herre gud vilka problem de finns.. haha, suck.. Glömde ju såklart min skinnjacka hos mamma, som jag lovader mej själv att jag INTE får glömma. Och mamma är inte hemma nu och jag har ingen nyckel dit. Hoppas de blir varmt i natt. Annars får jag väl hitta någon som kan värma mej.. :P

Idag har jag varit ute och sprungit i sunne. Mamma skulle ha en bikini och jag tänkte kolla in en gammal klasskompis affär. Hon har öppnat en klädaffär här. Hittade en tröja som jag fick med mej hem såklart :) Sen handlat på systemet då.. "minns du" blev de :P och lite cider. I kväll ska Jenny ha kuligt me en kompis ifrån min barndom. Vi ses aldrig typ så han och jag tänkte festa till de lite med några till.

Lillsyrran plockar i mina "saker" :P

Nej nu kanske de får bli ole dole doff på mina klädval.. och sen hoppa in i duschen.

Have fun!

Kissi kissi

Inga kommentarer: