måndag 21 juli 2008

Snooze

Idag vaknade jag av att Joakim kom väckte mej.. klockan 08.00!! WHAT! jag behöver väl inte gå upp så tidigt!!? Sov tills jag vaknade 10.00. Då gick jag upp och fixade mej och käkade havregrynsgröt. Plockat ihop mina saker jag skulle ha med mej till stan hade jag redan gjort dagen innan. Fixardag i dag. Skulle till net on net med min digitalkamera, de funkar inte. Sen skulle jag till skomakaren och både hämta och lämna skor. Till skräddaren med ett par Jeans som jag slagit hål på. Och så skulle jag byta gym. Hann fixa med allt :)

Nu sitter jag och planerar min 25 årsfest. Fyller ju den 16 augusti. Måste fixa med lite innan de. Hade tänkt ta de närmaste och käka middag någonstans och sen hade jag tänkt hålla till på en krog, med de som vill komma. Ska bara ringa killen som håller i det. Och kolla så det är okej att vi håller till hos dem. Men det skulle tydligen inte va några problem. Jobbigt att de har 25 årsgräns bara. Jag som har så många vänner som är under 25 år. Men vi får se hur de blir me de. Ska bli kul iaf.

Va fan ska man hitta på? Vill ingen leka med mej idag? Får nog gå ut en sväng iaf.

Puss

Inga kommentarer: