lördag 26 juli 2008

Hes, förkyld, trött, snorig..


Nu börjar jag bli sjuk. Ligger i fias säng och känner mej mega hängig! Idag skulle jag ut och åka båt, men vettefan om de blir nått. Känns som jag måste vila mej lite mer. Halsen är svullen och gör ont, snorig och ögonen rinner. Det är klart kroppen reagerar så här efter 4 dagars fest och massa sol och bad. Men den måste orka med 1 dags festade och några dagars sol till! Min semester är inte slut föränn den 4 augusti. Ska hinna ut och festa i kväll och på tisdag.

Här har man de bra :)


I går va de ju fest igen. Jag höll mej till 3 cider på hela den dagen. Orkade inte dricka. Va tvungen att spara mej tills i dag. Annars hade jag aldrig palla idag. Va på campingen med de andra först, men sen gick jag in med ett par kompisar. Hittade en kompis som jag umgicks med hela kvällen/natten. Torget nästa, tills klockan va 4.. sen hem och sova.

Nu ska jag ringa och väcka Sanna-Panna.

Inga kommentarer: