onsdag 23 juli 2008

Snacka om bakis!

God morgon! SEG som bara den! Hade lätt kunnat sova några timmar till, men måste packa och fixa mej för värmland. Tar sista tåget dit, de går 16.30. Framme lite sent, men de får gå. Orkar inte ta tåget som går halv 3.


I går va vi på Tisdagklubben, kom dit nykter, kom därifrån väldigt onykter. Som vanligt när man festar med de folket vi festade med igår. Hade trevligt, men de är så segt att gå ut helt nykter för man orkar ju inte med alla dryga människor. Väl inne köpte jag mej en cider, och en öl till jenny.. Visade henne stället eftersom hon aldrig varit där förut. Sen kom steekarna som jag kallar dem för. Då va de bara att sätta sej vid ett bord och drickan kom in. rosévin, champang och drinkar fyllde hela bordet. Där satt vi tills Frank va nog dragen för att dansa. Dansgolvet nästa.. Jo så klart fick Frank ragg kvart i 3.. Så där satt jag på scenkanten och kollade på när hon bytte saliv med honom.. Hehe.. yeah yeah, de va hennes tur att ha lite kul.


Eftersom hon fick ragg, fick jag åka hem ensam. Eller jag fick skjuts faktiskt. Vågade inte ta en taxi själv till tuve igår.. konstigt me tanke på att jag vågade åka taxi själv förra tisdagen.. Men jag kanske kände på mej nått..


Nu ska jag ta och rycka upp mej. Måste in till skräddaren sen innan jag drar. Men de tar jag på samma gång de. Lite frukost skulle inte sitta fel nu.


KISS & BAJS

Inga kommentarer: