söndag 20 juli 2008

Söndagsmys,

tjoo.. söndag i dag. Ligger på sängen och är skit seg! Igår fixade Jag massa i lägenheten och mitt lilla rum. Målade och fixade. När klockan drog sej mot kvällen fick jag sms om utgång. Kanske skulle man gå ut iaf. Jag som planerat att fixa här hemma hela natten. Men jag har faktiskt hållt på i 3 dagar nu så jag förtjänade lite fest. Sent som alltid kom jag ut, halv 1 i stan, nykter. Mötte upp vänner på Lounge(s) och där va vi hela kvällen, trevligt! Jag följde med en kompis hem och sov och där har jag varit och slappat hela dagen.. Men nu är jag hemma igen. Mår lite illa, men det går nog över.

Jenny jobbar till 21.15 idag, och Joakim är påväg hem ifrån värmland. Så jag är ensam nu. I kväll ska vi kolla på film och ta det lugnt.

Nu ska jag nog ta mej ett bad.

Puuss

Inga kommentarer: