måndag 7 juli 2008

Nu va de dax igen ju.

hej hej.. :) Nu va de ett tag sen igen. Glömmer bort att blogga ibland, FY MEJ! men ibland har jag så mycket att göra så jag hinner inte. Ihelgen har de varit blandat som vanligt, utekväll på fredag.. ingen lyckad direkt, lördag fick jag hjälp upp mej min projektor och hade filmkväll med annika sen. Söndag låg jag mestadels och sov. Hade feber och va jätte trött. Chris kom hem och sov över. Vi tog oss ut till delsjön och skulle promenera runt sjön. 7,5 km. Gick 20 minuter och då kom regnet. Så vi vände och fick oss iaf en promenad på 40 minuter. Film och glass när vi kom hem. Sen sova.

Nu sitter jag på jobbet. Jobbar 10 timmar till.. sen hem, ledig i morgon. Dax för jobb på onsdag och torsdagnatt.. sen är de semester!!

En bro vi fick gå över.

Chris tycker trappor är jobbiga.


Varmt med promenad när man har feber.

Nu ska jag kolla om jag kan hitta ett nytt hem till mej.

Puss Puss

Inga kommentarer: