tisdag 29 juli 2008

Håller mej borta ifrån solen.

Idag e jag inte lika röd. Färgen la sej lite i natt, som tur e! Somnade vid 2 tiden i natt och vaknade vid 10 tiden av sms. Inte lika varmt här idag, så de är gött. Va ute en sväng på sunne förut. Lillsyrran kom hit så vi gick och handlade mat och käkade här hemma. Jätte förkyld och snorig! Lite hängig oxå, men de beror nog på förkylningen.


När Sanna slutat så ska vi ta oss till karlstad. Hon behöver skor och jag vill shoppa lite. Måste köpa en väska för jag får inte med mej allt hem annars. Kommer bli tungt, men de får gå. Åker hem i morgon. Men vill inte alls hem. Vill va ledig mycke längre och va kvar här. Men jag åker nog hit så fort jag är ledig igen.

Jag och Icka

Nu ligger jag i sängen med lillsyrran och degar me datorn. Får nog slänga in mej i duschen, sanna slutar om en timma.

Inga kommentarer: