måndag 21 juli 2008

Ringt runt lite.

Nu har jag fixat så vi får bredband hit. Går inte att ha ett mobiltbredband till 2 datorer. Alla använder min dator då. Den gillar bara att jag använder den. :) Min lilla baby ju!

Nu har jag ringt lite folk om min fest. Ringde även killen som håller i allt. Han tipsade om ett annat ställe som vi kunde va på där de har åldersgräns 22 på. Så jag ska väl möta upp honom någon dag så ska han hänga med så jag får kolla in de stället. Ligger i samma hus som de jag tänkte va på först. Roligare om alla som vill kan komma så att inte åldersgränsen blir ett hinder.

Nu är jag själv hemma, Joakim har dragit till värmland nu och Jenny är med sina småsyrror på universeum. Men hon skulle väl komma hem snart. Tänkte ta med henne ut på en promenad. Sol ute nu ju!

Nu ska jag planera vidare.

Puss

Inga kommentarer: