måndag 28 juli 2008

Vilken sommarkväll

Nu är Jenny röd! solbränt mej, JA! men om jag smörjer in mej med aftersun och sover hela natten kanske de är borta när jag vaknar :P Bara brun då hoppas ja, hoppas jag.. hehe..



Va ju hos mamma förut och käkade, åkte hem vid 19 tiden till fias lägenhet och somnade! sov till 20.45 och då hoppade jag in i duschen. Fixade mej lite och mötte Sanna. Vi gick hem till Jonas och hälsa på honom en sväng. Sen gick jag hem till 20 åringen som han så fint kallas av mej.. och hämtade min tröja och min klocka som jag glömde när jag drog i morse. Och nu ligger jag här. Inge trött alls, men tycker faktiskt de är skönt att va ensam nu. Rätt nöjd med tillvaron nu. Allt känns kanske inte perfekt, men helt okej. Inte mycke jag skulle vilja behöva ändra på. Helt otroligt att jag inte är kär, jag som alltid måste va de innan.. Känns så jävla gött! Klart de finns personer man tycker om mer än andra.. men de är låångt i från kärlek de! Mer behov lixom.




Nu ska jag ta på tv:n och kolla om de finns nått kul att se på. Göra en macka eller 2, och smörja in mej med aftersun.. de behövs haha!




Pink is my color.

Inga kommentarer: