tisdag 22 juli 2008

In till stan i onödan!

halv 6 kom jag på att jag måste till systemet och fick ju för mej så klart att de skulle va öppet till 19.00 men icke, va utanför 18.01.. suck.. smsade Jenny och hon skrev tillbax att backaplan har öppet till 19.00.. tog bussen dit, men så klart va de inte heller öppet! typiskt! Så de får blir sprit idag. Dyngfylla tror Frank på.. de är vad jag hoppas på de! hehe.. så festsugen idag! Borde hoppa i badet nu.. men får blogga lite först. Ja va har jag gjort mer idag? Jo jag hann iaf in till skomakaren och hämta mina stövlar.. Skräddaren hade oxå stängt så jag får hämta mina jeans i morgon innan jag drar till värmland. Borde boka biljett oxå.. Tar nog sista tåget hem till värmland så jag hinner vakna till liv innan jag ska dra igen. Väskan har jag börjat packa.. Alla kläder ligger nere nu iaf. Borde käka oxå, mycke man borde.. Ähh nu blandar jag en drink så jag kommer igång!


En 5 dagars för Jenny, Hur ska de sluta? eller kanske, Vart kommer de sluta?

Skål!

Inga kommentarer: