lördag 16 maj 2009

Ett högt skriiiik!

Vi har ju som sagt kommit fram nu. När vi bestämde oss för att gå och lägga oss, hoppade vi in i duschen först. Tillsammans ;) Joakim gick ut före mej. Precis innan jag va klar så hör jag det mest hjärtskärande skriket utanför badrumsdörren. Och de ger sej inte heller. Så jag springer ut och frågar vad som händer, då sitter Joakim med Texas i knät som skakar och skriker som aldrig förr. Han ger sej inte heller. Jag frågade vad som hände, tänkte väl om Joakim råkat trampa på honom. Men Texas hade bara hoppat ner ifrån sängen. Så det enda som ploppade upp i huvudet. -Jaha, nu har han brytit ett ben oxå! Men Joakim fick honom lugn och kände på alla ben. Allt va lugnt. Han gick som vanligt. Puuh! Det va nära till tårarna där du.

Nu ligger Texas och Joakim och sover. Texas under täcket. :) Och jag ska väl oxå sova nu. Upp och käka hotellfrukost. :D Finns det nått godare? Hoppas den är lika bra som i thailand. Mums!

Inga kommentarer: