lördag 16 maj 2009

Kvällen i Helsingborg.

Snart e lördagen oxå över. Vilken dag! 10 timmar vid paintballbanan!! Första 6 timmarna va helt okej. Jag va påklädd så jag höll mej varm. Men sen började värmen ta slut. Plus att jag hade käkat enbart frukost vid 8.15, och lite godis. Så kom tröttheten. Då börjar kroppen spänna sej, och man börjar frysa. Men killarna ville se finalen, så jag stannade jag me. Texas låg i min jacka och sov. Varvat med att visa upp sej för alla. Han blev en liten kändis bland allt folk. :) Vissa fick klappa honom, vissa skällde han ut ;) inte mer än rätt. Så nu ligger vi på hotellet. Tog världens längsta och varmaste dusch när vi kom tillbax. Sen gick vi och käkade mat. Nu är vi varma, mätta och trötta. Så snart ska vi krypa ner under täcket. De visar en grymt bra fick på tv3 nu. naked mile heter den. Får kolla lite innan john blund kommer på besök.

I morgon är det äntligen min älsklings tur att spela sina matcher. Han spelar i div1. Kommer bli så spännande! E redan lite pirrig i magen.

Det här med att bo på hotell e ju underbart! Till och med Texas gillar det!

Inga kommentarer: