tisdag 26 maj 2009

Funderingar..

Idag har jag tänkt på massa och ingenting. Har inte kommit fram till något vettigt. Har varit fylld av tankar de senaste dagarna. Joakim frågade mej igår när vi satt ute i gräset och busade med Texas om det va nått som va fel. Jag är faktiskt inte alls glad nu för tiden. Jag har så mycke att tänka på så att jag glömmer bort att va glad. Jag vill ha roliga saker att se fram emot hela tiden, vill att de ska hända saker hela tiden. Men jag vet inte varför jag inte kan va glad i vardagen. Som jag alltid är egentligen. Frankie säger samma sak, att jag inte är mej lik. Att jag inte pratar så mycke, utan går mest tyst. Och jag vet inte varför? E jag inte lycklig? Vad gör mej då lycklig? Vad gör man för att bli lycklig? Jag är tillsammans med den personen jag älskar mest på denna jord. Men går och är rädd att jag ska förlora det. Jag har aldrig känt så för någon förut. Det är väl det som är jobbigt. Men sen handlar inte att va lycklig, allt om killen. Den ska va så mycke annat runt som ska va bra. Allt runt är bra? Eller? Har jag för mycke fritid för att fundera och bilda mej egna uppfattningar? Förut innan jag flyttade hit så hade jag folk runt om kring mej hela tiden. Men nu är det raka motsatsen. Eftersom jag nu bor med min pojkvän så är jag alltid ensam på dagarna. Eftersom jag inte jobbar dagtid. Tur jag har Texas. Tur att sommaren kommer nu. Om jag inte minns fel så har jag känt så här varje vår, innan sommaren kommer igång. Alla andra får vårkänslor och går runt och ler hela dagarna. Varför får inte jag det? Jag vill oxå le, le hela dagarna.

Inga kommentarer: