söndag 10 maj 2009

Söndag.

God morgon!

Vaknade vid 8.30 tiden. Min babe skulle upp. På paintballträning. Jag har så svårt att somna om sen vi fick Texas. Så jag klev upp efter en stund. Joakim drog till varberg och jag e ensam hemma med lilla plutten nu. Halvkasst väder, så jag tog mej ett varmt bad. :) Just käkat gröt.

Vet inte va man ska hitta på idag? Vill till ikea. Men försöker få med mej Frankie dit. Hon skulle höra av sej sen.

Frankie va här i går föresten. Vi satt och pratade en stund. Sen tog vi bilen och åkte ut till torslanda. Joakim hade cyklat ut dit, så fick fick hämta honom.

Nu får jag nog gå ut med lille Texas. Han har käkat och då är det brottom ut innan mattan får besöka av deverse saker.

Idag har jag bara lust att ligga i sängen och kolla på repriser på tvn. Hur skön dag som hellst.

Pussis på prinsen min! <3

Inga kommentarer: